Heulweg 13, 2641 KP, Pijnacker 015-362 2200 info@hnpostenzonen.nl Klanten inlog //  Aanmeldformulier uitzendchauffeur Login

De administratie bestaat uit 7 enthousiaste dames die alle aspecten van een administratie beetpakken. Van de salarisadministratie tot het verwerken van in- en uitgaande facturen.  Deze dames werken voornamelijk parttime.

De administratie van H.N. Post en Zonen bestaat uit:

 

Mehtap Yalcin-Ince

Functie: Baliemedewerkster

Mehtap is het eerste gezicht van ons bedrijf. Ze neemt de telefoon aan, ontvangt onze gasten en verwerkt de inkomende post (facturen/vrachtbrieven). Mehtap is sinds 2017 in dienst bij H.N. Post en Zonen.

Lydia Post

Functie: Administratief medewerkster

Lydia is verantwoordelijk voor de container en garage facturatie. Lydia is sinds 2000 in dienst bij H.N. Post en Zonen.

Deborah Post

Functie: Administratief medewerkster

Deborah controleert alle chauffeursuren. Deborah is sinds 2015 in dienst bij H.N. Post en Zonen.

Carolien Bos-Huurman

Functie: Administratief medewerkster

Carolien is verantwoordelijk voor de bouwmaterialen facturatie en sinds 2007 in dienst bij H.N. Post en Zonen. Daarnaast bakt Carolien regelmatig de lekkerste taarten!

Judith Post

Functie: Salaris administratie

Judith is verantwoordelijk voor de salarisadministratie en sinds 1997 in dienst bij H.N. Post en Zonen.

Wilma van Venrooij

Functie: Administratief medewerkster

Wilma is verantwoordelijk voor de financiële administratie en sinds 1995 in dienst van H.N. Post en Zonen.

Steffi Müller

Functie: Administratief medewerkster

Steffi is verantwoordelijk voor de urenregistratie, containerfacturatie en een stukje financiële administratie. Steffi is sinds 2010 in dienst bij H.N. Post en Zonen.

Actuele informatie

Aantal trucks ingezet per afdeling:

Vandaag rijden we met 1 trucks

Duurzaamheidsmeter

Procentuele besparing van CO2 uitstoot
per ton lading ten opzichte van 2011:

Werken bij H.N. Post en Zonen

Onze openstaande vacature(s):